LaserForum CZ

Novinky:

  • Pro přispívání a vyhledávání musíš být registrován a přihlášen.
  • Doufáme, že se ti informace zde zveřejněné hodí a také přispěješ nějakými informacemi pro ostatní uživatele.
  • Víte, že jedna z výhod registrovaných uživatelů je možnost vyhledávání v příspěvcích na fóru.
  • Víš, že jako člen Laserforum.cz můžeš mít 5% slevu na všechny lasery dodávané LASERWORLD CZ - http://www.laserworld.cz ? Stačí napsat na info(zavináč)laserworld.cz email, uvést tvůj Nick z fóra a požádat o uplatnění slevy. ;-)
  • Inzerát v sekci prodej musí kromě popisu zboží obsahovat i prodejní cenu. Neuplné a komerční inzeráty jsou smazány bez výstrahy.

RGY laser i s ILDA do 20 000?

dj.marthy · 17179

Offline dj.marthy

  • Nováček
  • *
    • Příspěvků: 1
    • Karma: 0
kdy: 09. Červen 2010 10:13:33
Zdarec, chci si pořídit RGY i s ilda,převodníkem abych se vešel do 20 000. Jsem začátečník, můžete mi poradit jaký? A můžete mi napsat někdo jaký rodíl je mezi CS 400 RGY a CS 400 RGY V2. Díky Martin.



Offline Archie

  • Administrátor
  • Ošlehanej laserovými paprsky
  • ******
    • Příspěvků: 781
    • Karma: 49
Odpověď #1 kdy: 09. Červen 2010 13:34:09
Zdarec, chci si pořídit RGY i s ilda,převodníkem abych se vešel do 20 000. Jsem začátečník, můžete mi poradit jaký? A můžete mi napsat někdo jaký rodíl je mezi CS 400 RGY a CS 400 RGY V2. Díky Martin.

Ahoj,

předpokládám asi správně, že myslíš Laserworld CS - záleží co s tím máš v úmyslu provádět.  ILDA s CS sice funguje, ale jako u všech laserů je zde limitace složitosti toho co chceš vykreslit - rychlost scansystému. S CS zapomeň na nějaké dlouhé texty - možná spíš jukni na http://www.laserforum.cz/index.php/topic,1016.0.html abych se zbytečně neopakoval.

Rozdíl - ten hlavní, krom designu pixly a obrázků v laseru, mezi CS a CS V2  je v rychlosti scanovacího systému - Verze2 umí 25000 pps, starší uměla 20 000pps.