LaserForum CZ

Novinky:

  • Pro přispívání a vyhledávání musíš být registrován a přihlášen.
  • Doufáme, že se ti informace zde zveřejněné hodí a také přispěješ nějakými informacemi pro ostatní uživatele.
  • Víte, že jedna z výhod registrovaných uživatelů je možnost vyhledávání v příspěvcích na fóru.
  • Víš, že jako člen Laserforum.cz můžeš mít 5% slevu na všechny lasery dodávané LASERWORLD CZ - http://www.laserworld.cz ? Stačí napsat na info(zavináč)laserworld.cz email, uvést tvůj Nick z fóra a požádat o uplatnění slevy. ;-)
  • Inzerát v sekci prodej musí kromě popisu zboží obsahovat i prodejní cenu. Neuplné a komerční inzeráty jsou smazány bez výstrahy.

Bastlení laseru

exilim · 11137

Offline exilim

  • Nováček
  • *
    • Příspěvků: 1
    • Karma: 0
kdy: 30. Říjen 2012 13:11:15
zdravím, jsem uplnej amatér a nikdy sem alser nestavěl, vím že se dnešní laserové systémy pohybujou kolem pár korun a daj se sehnat za pár kaček... ale...

i přesto si chci postavit svuj vlastní, dostal jsem dva moduly zelený diody (100mW), se žebrama (je to chlazený vzduchem / ventilátorem), dále mám k dispozici zrcátka, který si můžu sám řezat. Dále mám hafo krokových motorů a umím programovat microprocesory od Microchipu...

Můj cíl je vytvořit jeden laser, který udělá vlnu v místnosti...

Nějaký rady? Existujou nějaký stavebnice pro ty krokáče, nebo to musím kompletně celý řešit sám?

Díky



Offline Archie

  • Administrátor
  • Ošlehanej laserovými paprsky
  • ******
    • Příspěvků: 781
    • Karma: 49
Odpověď #1 kdy: 31. Říjen 2012 23:09:14
Obávám se, že s krokáčema a PICem vlnu neuděláš. Splašenou rovinu jo, ale vlnu ne, to krokáče nezvládnou.

Pokud si poradíš s PICem a řízením krokáčů, dokážeš nabastlit něco co bude podobné např. laserům ECOLINE (EL) od Laserworldu. Poměr cena / výkon / nákup si musíš posoudit sám. Beru to tak, že to chceš udělat ne abys ušetřil, ale protože tě to baví nebo zajímá.