LaserForum CZ

Novinky:

  • Pro přispívání a vyhledávání musíš být registrován a přihlášen.
  • Doufáme, že se ti informace zde zveřejněné hodí a také přispěješ nějakými informacemi pro ostatní uživatele.
  • Víte, že jedna z výhod registrovaných uživatelů je možnost vyhledávání v příspěvcích na fóru.
  • Víš, že jako člen Laserforum.cz můžeš mít 5% slevu na všechny lasery dodávané LASERWORLD CZ - http://www.laserworld.cz ? Stačí napsat na info(zavináč)laserworld.cz email, uvést tvůj Nick z fóra a požádat o uplatnění slevy. ;-)
  • Inzerát v sekci prodej musí kromě popisu zboží obsahovat i prodejní cenu. Neuplné a komerční inzeráty jsou smazány bez výstrahy.

Základy

BeamHunter · 11302

Offline BeamHunter

  • Nováček
  • *
    • Příspěvků: 1
    • Karma: 0
kdy: 25. Duben 2014 16:03:52
Ahoj. V laserech a elektrotechnice obecně jsem celkem začátečník. Doma už mám pár handheldových laserů, ale zatím si nechci koupit žádný stolní. Chci jen teoreticky zjistit, jak stolní laser vyrobit. Koupil bych si diodu. Nevím, jestli do toho mám pustit stejnosměrný, nebo střídavý proud a pod jakým napětím. Modul bych si koupil na nějakém e-shopu, ale chtěl bych si sám vyrobit driver, jenže nevím, co do něj dát. (a nevím, jestli se to mění v závislosti na výkonu diody). Dále by mě zajímalo co do něj dát. Atd. Prostě všechno, co by měl laserový začátečník vědět. Budu rád za všechny ohlasy. Díky.



Offline beam

  • Mazák
  • ***
    • Příspěvků: 177
    • Karma: 6
Odpověď #1 kdy: 03. Květen 2014 09:38:27
Ahoj,
koukám, že se odpovědi nikdo neujmul, což chápu... No, co na Tvůj příspěvek říci? Je toho hrozně moc, co bys měl znát a v čem se orientovat, než se pustíš do stavby "laseru" - čímž předpokládám, že myslíš to blikající udělátko, co se používá na diskotékách, než vlastní kvantový generátor světla.

Za mě doporučuji koupit si hotový laser, třeba z bazaru nebo tady od kluků. Sice Tě to vyjde "dráž", ale můžeš se od toho odpíchnout a kouknout co a jak funguje.